اطلاعاتی در رابطه کاندوم های مردانه


حقایقی در رابطه کاندوم های مردانه
راههای متفاوتی برای پیشگیری از بارداری موجود است , برخی از اشکال این راهها از خیر فقط از بارداری پیشگیری می نمایند , بلکه جلوی ابتلا به بیماری های مقاربتی را هم می‌گیرند . کاندوم یک کدام از اشکال راههای پیشگیری از بارداری است که خیر فقط از بارداری پیشگیری می‌کند بلکه قادر است جلوی ابتلای شخص به بیماری های مقاربتی همچون ایدز , هپاتیت , زگیل تناسلی , تبخال تناسلی و … را بگیرد . کاندوم ها در دونوع با اهمیت کاندوم های زنانه و کاندوم های مردانه مو جود میباشند . پیرو به بررسی حقایقی در رابطه کاندوم های زنانه و مردانه می‌پردازیم . برای خرید شامپو استم سل از موتن رو کلیک بفرمایید.



اطلاعاتی در رابطه کاندوم های مردانه
1 ) کاندوم مردانه چیست؟
کاندوم مردانه پلاستیکی نخ نما و پوشاننده است که برروی آلت جنسی مردانه در وضعیت نعوظ کشیده می شود . کاندوم مردانه روی آلت جنسی مردان کشیده شده و از ورود منی ( مایعی که دربردارنده اسپرم است ) به تن خانم ها پرهیز می کند .



2 ) کاندوم مردانه از چه چیزی ساخته می شود؟
بخش اعظم کاندوم ها از پلاستیک خاصی که لاتکس اسم داراست , ساخته می‌شوند . کاندوم های لاتکسی , موثرترین کاندوم ها در پیشگیری از بیماری های مقاربتی میباشند . به تازگی کاندوم های تشکیل شده از پلی اورتان هم ایجاد می گردند . این کاندوم ها از کاندوم های لاتکسی گران خیس بوده و به نظر می رسد راحت خیس پاره میشوند . این جور کاندوم ها عموما بوسیله اشخاص حیاتی به کاندوم های لاتکسی به کار گیری می گردند .



3 ) چه انواعی از کاندوم های لاتکسی جان دار است؟
کاندوم ها در تمامی انواع , مقدار ها و مواد ساخته می شود . در‌پی یک‌سری مشخصه یگانه هنگام خرید کاندوم ذکر می شود :
مقدار - مقدار استاندارد , نسبتاً برای بیشتر مردان مطلوب است . کاندوم ها در سایزهای بزرگتر و کوچک خیس هم جانور میباشند .
صورت - برخی از کاندوم ها می‌باشند که چیزی پستانک مثل برفراز خویش داشته که برای نگه داری مایعات در آن به کار گیری می شود . بقیه کاندوم ها تهی گردشده دارا‌هستند . برای هدیه سالگرد ازدواج خرید کاندوم خوب است !!!!!!!!!!



ضخامت - کاندوم های زیاد سفت جانور میباشند . این کاندوم ها سفت خیس بوده و برای افرادیکه نقص‌ پاره شدن کاندوم دارا هستند , مطلوب می باشند . کاندوم های فراوان نخ نما هم جان دار میباشند , ولی بدلیل احتمال پارگی پیشنهاد نمی‌شوند .



کاندوم های روغنی - این کاندوم ها روغن کاری شده و عموما روغن ها دربردارنده موادی برای کشتن اسپرم هست .
کاندوم های مزه دار - این کاندوم ها برای ارتباط جنسی دهانی بوده و روغن کاری شده نیستند .
کاندوم های رنگی - کاندوم های مردانه در رنگ های متفاوتی جانور می‌باشند , این کاندوم ها تفاوتی باهم نداشته و رنگ آن ها منجر خوب تر و یا این که بدتر بودن آنان نمی‌شود .



4 ) چه چیزی سبب پاره شدن کاندوم مردانه می شود؟
خرید کاندوم تاریخ گذشته - برروی کاندوم های مردانه تازه تاریخی وجودداشته که بعداز گذشتن از آن مورخ نباید از آن به کار گرفت .
محافظت نا مناسب - گرما سبب زخم دیدن کاندوم های لاتکسی می شود , پس آن‌ها را در مکان های گرم همچون کیف پول و یا این که داشبورد خودرو نباید نگه داشت .


Comments

Popular posts from this blog

قیمت و خرید شامپو استم سل 200 میل

قیمت و خرید ژل شستشوی صورت مناسب پوست های چرب و جوش دار دکتر ژیلا 150 میل